Dienstag

Guud vad det gör ont i halsen! Och nu har magen tatt stryk för att jag hostar så himla mycket. I morse svalde jag och då kändes det som jag svalde mina halsmandlar. Hur äckligt som helst! Hypokondriker som jag är så fick jag för mig att det var stämbanden jag svalde och att jag hade tappat rösten för alltid. Jag har ju inte haft någon på ett par dagar nu. Jag vågade inte prata på typ 10 minuter :)
Men idag blir det att gå till Legevakten och kolla upp halsen. Sen ska jag förhoppningsvis träffa Davido. Jag har inte sett han på aslänge och han ska flytta hem till Kalmar nu på Torsdag. Det vill inte jag! Jag kommer bli ledsen.. Usch och fy!

Nu är Sussi här, hon är söt hon kom förbi med kaffe och isglass till mig, utan henne hade jag varit död nu tror jag. Min hjälpande hand i stormen! Hon har gett mig isglass, propolis, ipren, bakat, gått ut och köpt mat mitt i natten åt mej och varit helt underbar hela helgen! En riktig vän.
Tack min kära vän för allt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0