happy

Jag ska till London :D Wiihoo :P

Anledningen till att jag tackade ja till det var att det enda jag behöver betala för är flygbiljetten för 200 kr och mat. Boende och sånt är gratis, cant wait! Det är Seebääs mate som bor där borta så vi bor hos han tydligen, Jag vet nån som ska leka bortkommen turist och hinna med att se typ AELLT! (Frii från arbetee, frii från AELLT!) Citat av Reijo i Vildängel haha

Big Ben here I come :P







Jag behöver VERKLIGEN komma bort ett tag!

En liten låt med:


Kommentarer
Postat av: G

Dæven va gøtt før dig Frickan :) :) Nær sker detta ?

2009-08-28 @ 12:21:49
Postat av: Josse

Skönt för dig gumman att få komma bort lite.

2009-08-29 @ 09:58:40
URL: http://j0sefiiiin3.blogg.se/
Postat av: Lina

Ohh va mysigt! Åk till Camden när du är där!!!!

2009-08-29 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0