Söndag

Och imorgon är det dags att återvända till vardagslivet igen. Jag är inte redo för det än. JAg är inte redo för mycket än känner jag. Igår kväll var jag med Johanna och hennes kompisar. Var trevligt till en början, men sen skulle de till ankan. Isabelle kom förbi och det kändes bra att hon var med! MEn hon blev inte med ut utan gick till son lover. Ankan sög i vanlig ordning. Och jag har verkligen ingenting med den här kukstan att göra. Jag hatar verkligen KD.s uteliv. Så fruktansvärt gör töligt! JAg kunde inte slappna av ute för fem öre, när kommer man någonsin kunna göra det igen?  JAg vet att det är så tätt inpå, men det har ju hänt så mkt nu i mitt liv, inte bara Emmas bortgång utan tusen andra vidriga saker med.  Är jag förstörd mentalt? Obviously. Jag kan inte pausa livet som de andra kan.

Jag gick hem efter en halvtimme. Tack Isabelle och Johanna för att ni finns när det är jobbigt!

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0