....

Söndag kväll här i Oslo. Helena har varit här idag. Vi hade picknick vid vattnet med varsin hamburgare från stället under mig och sen har vi sett på Almost famous. Bra film, lite småtöntig emellanåt, men den är fin. Hursomhelst så har det varit en bra dag och jag tycker väldigt mycket om Helena.
Jag var ledsen igår (var ute, var på jobbfest och sen på gayklubb) på förfesten pga av en väldigt okänslig kommentar kring det som hänt. Jag är inte så säker på om jag vill tillbaka till Majorstuen längre. Men vi får se hur det går. Hursomhelst så började jag nästan gråta och var helt ur form, full och eländig men Helena räddade mig. Tillslut blev kvällen jättebra och trevlig :) Jag har saknat att bara vara ute med henne. Det var kul!

dagarna går och jag fasar inför Torsdagen, jag vill inte att den dagen ska komma. Nu känns det väldigt långt bort, men det kommer närmare och närmare...

Emma jag saknar dig som fan och jag vet inte hur jag kommer klara mig utan dig i mitt liv. Ingenting kommer att vara som vanligt. Vem ska jag ringa och skratta med till Hattfjantens fot, alla fula gubbar vi ritat, Rejjo har bröst, "haha vilken bögig signal" "Hi Solly, are you cleean?" och allt annat kul som vi har haft. Du är ett stort ljus i mitt liv, även om vi inte prata varenda dag så fanns du alltid där. 3 timmar bort bara. Jag är glad att du kom hit till mig den helgen, det var så roligt!

Jag älskar dej massor Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0