wiho

Idag har det varit en bra dag, jag har fått massor gjort! Fast min tid hos legevakten existerade visst inte, var där vid tio som avtalat, men de hade nog glömt mig... så jag gick istället dirr till skatteverket och fixade min folkbokföringsgrej, numer står jag skriven på Thorvald, såå skönt! Plus att Erica och jag var på posten igår och styrde adressändring. Snart no more Brugata! Sussi har sagt att hon ska följa med till Svenska så jag kan få mnin post därifrån. Sen efter det så kirrade jag pengarna från Sverige, sen efter det for jag visserligen land och rike runt efter en Nordea bank, men kom tillslut fram. Banklån, depositumlån. Får svar imorn! Hopppas verkligen att det beviljas!!

Gör det det så har jag snart ingenting som tynger mig längre. Känns skönt!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman. Skrev sms igår,fick du det?

Hur mår du? Hørde att du inte skulle till svea i helgen av Johanna. Det var ju synd...

jag åker imorgon efter jobbet med tåget. Vi får væl førsøka ses næsta vecka.

Skønt att det verkar løsa sig med lægenhet før er nu. Har ni føressetn nått till øvers om jag kommer stanna ?



Puss

2009-08-27 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0