Lööördag igen..

Lördag. Jag gillar Lördagar, de brukar alltid vara roliga på nåt sätt. Ikväll ska det bli biljard och lite pilsner med Helena och co. Kanske N vill hänga på?
Jag har precis kommit hem från jobbet. Det går fint gör det MEN jag hatar en ny som har börjat på villmark! Stå ens och argumentera med mig när du uppenbarligen inte har en endaste aning om nånting hur det fungerar på varuhus! Jag hatar fan sånt när man måste stå och typ försvara sig mot en som jobbat en vecka! FUCKING IDIOT! Spelade ingen roll va jag sa, jag idiota honom gång på gång, men nej... men när skurken säger nåt, ja då minsann! Och tack för att Fredrik finns, han tog en strid åt mig mot den där nya jäveln också idag.

Jaa annars sker inte så mkt i mitt liv. Jag kommer kanske ev. flytta hem i februari. Beror helt på vad som sägs på måndag....

Men jaja, nu ska jag faktiskt skrubba min kropp med min nya skrubb handske och min hallonscrub från bodyshop för att sen använda mitt nya body butter, wild cherry från bodyshop.

Ja, jag har tröstshoppat idag igen. Igår blev det två t-shirtar och ett par byxor. Byxorna från Zara och tischorna från Urban. Och idag body butter, skrubbhandskar, ny neccessär, brosch och hårnålar.

Jag ska också rensa ur min garderob! Ha en god kväll allesammans.

Ett litet tilllägg. Jag ska bjuda på en låt med. Om den är typ världens bästa låt?? OJA!! Pantera for life!











Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0