...

01.03.

Jag är hemma hos pappa. Allt är som vanligt, eller ja, nästan som vanligt.

Känslor just nu:

. Jag vill känna mig hemma. Jag saknar mina saker, jag saknar min säng, jag saknar min sänghimmel, jag saknar att kunna göra som jag vill, jag saknar min tv och mina filmer, jag saknar att ligga i min säng och glo på film,  jag saknar min gamla lägenhet i Viken, jag saknar mitt badrum, jag saknar att bara få vara själv. Jag saknar lugn.

Jag saknar förr.

Och jag saknar min Emma mer än nånsin. Det känns som om jag kommer förknippa KD med elände i fortsättningen. Jag saknar att höra ditt skratt. Jag saknar att ringa dig det första jag alltid gjorde när jag kom hem från Oslo. Att sitta och stri med dig i timmar om allt och ingenting och bara skratta åt fula saker, jag saknar dina fula gubbar, alla våra bert och sune citat, ditt rum och din oreda, dig i mitt gamla rum i min oreda, lyssna på Hole, Nirvana, Silverchair, Sisters of mercy, 7 year bitch, absolute love, inkubus sukkubus, iron maiden, fyrdung och allt annat som vi har spenderat alla våra år tillsammans med att lyssna på. Jag saknar att se på Showgirls, welcome to the dollhouse, bert, courtney bandet., drömprinsen, välkommen till festen, alla andra svenska filmer som vi sett miljoner gånger.

Jag hatar att allt är som det är. Jag önskar att du kom tillbaka. Jag drömmer om dig om nätterna, att vi sitter och skrattar som vi alltid gjorde förr. Du är min bästa vän och kommer alltid vara det.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0