Måndagkväll

Så var första dagen gjord. Det gick superfint och det kändes på ett sätt som om man aldrig varit borta, fastän merparten av alla ansikten var nya. Allting är som vanligt men inget är som förr. Han Mikkel som jag jobbade med, han var snäll. Det enda som känns konstigt var att liksom jobba "under" folk som har jobbat kortare än mig.
Haha skurken jobbade idag :P Så rolig! Fick hjälpa honom med uppgöret idag, han hade bara gjort det en gång innan. Tog jääävligt lång tid! Massa strul, men det gick fin fint tillslut. Kul att jobba med honom :)

OCh nu sitter jag här hemma efter 6 timmar på xxl majorstuen. Imorn är jag ledig och det ser jag fram emot. Erica och jag ska ha heldag imorn. Upp kl. halv nio, TRÄNA, koka knäck med Sandra Dee och se twilight för femtielfte försöket och sen se new moon på bion.

Nu ska jag spela kort med lilla familjen och sen gå upp på loftet och läsa min bok Mörkrädd.. inget för den mörkrädde alltså egentligen inget för mig. Jag skulle hellre dö än bo i en stuga i skogen helt själv i en vecka! Speciellt om skogen är hemsökt.. har inte kommit så långt än att jag fått veta vad som sker, men nåt är det!

Ett tilllägg. Vi har ett kattspöke i vår lägenhet. Erica har också sett den.


Ha en fin kväll folkens. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0