Sunday

Söndag. Idag ska jag aktivera mig! Jag ska först gå och träna en stund på SATS. Det vet jag kommer  få mig piggare. Sen ska jag ta mej  mer till Sandras jobb och kolla på den marknaden dom har där. Det är nån julmarknad med designprylar.  Det ser jag fram emot! Sen ikväll kommer Erica och de två Jonasarna hem från fjällen.

En sak jag börjar bli lite orolig över är min huvudvärk jag har ganska ofta. Det är TUUR att det finns panodil zapp alltså, jag tror jag hade avlidit av smärta annars. I morse och i förrgår morse vaknade jag av att jag hade så satans ont bak vänstra ögat och den delen av huvudet. Kan det vara så att när man ligger och sover på den sidan, att allt blodet rinner ner där? Att det är det som smärtar? Fan jag vet inte ens om jag törs kolla upp det. Vad är bäst egentligen? Kolla upp det eller leva i ovisshet?

Men nej, nu är det dags att ta tag i sitt liv!
Ha en fin söndag folkens!


Kommentarer
Postat av: curry

var dte nu till helgen du skulle komma hem gumman? Puss

2009-12-10 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0