Helg

Helgen som varit har varit Ok efter alla omständigheter. Min kära Emma kom och hälsade på, hon sov här från Torsdag till Fredag och vi hade så där kul som bara vi kan ha. Mycket skratt , parkhäng med Erica , två mörka kvinnor som ville frälsa oss och mycket fulerier med Norsk flagga och massa annat kul. Önskar att hon kunde ha stannat lite längre, men hon ska komma tillbaka när vi båda har pengar och stanna över en helg. Det ser jag verkligen fram emot! :D Det var så kul att du var här! :D

Fredagen spenderades på jobbet först, sen till Doktorn en sväng och sen hem. Erica och Malin och deras vän Anna var hemma och skulle till Sofienbergsparken och äta lite. Jag orkade inte följa med, jag låg hemma och sov istället, sen vaknar ja av att de smäller och låter som fan ute. Då har det börjat regna som satan och det var så mye vatten att de var lätt en decimeter på gatan utanför, en vägskylt blåste omkull och mina fönster och gardiner stod rätt ut. Åskade gjorde det, men det var inte så farligt. Då var ja glad över att ja inte var ute!

Sen kom de hem, blöta som katter och så gjorde vi oss i ordning och gick ut en sväng. Nån öl innan, och sen Aker brygge. de var nån LIVE festival där men vi sket i det och gick till Saras Telt och tog en öl. Sen kom de fyra norska gubbar och satte sig hos oss, jättekul... sen gick vi hem. Det var väl behövligt kände jag, jag somna i vanlig i ordning i soffan igen och sen gick ja o sov. Drömde en återkommande dröm jag har haft, undrar va den betyder.

Sen så saknar jag en person mer än någonsin nu. Som jag önskar att han fortfarande var en del av mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman.

sparade inte ditt nummer, ville bara kolla så att allt var okej ? :)kram kram

2009-07-06 @ 12:55:00
URL: http://linahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0