Helgen som var.

Fia var ju här över helgen, det var mycket trevligt. Det blev "sitesajing" i Oslo, vi åt först på club z. Det var gott!
Vi såg schlotte och tog massa mongobilder  och gick genom slottsparken bort till Majorstuen så jag fick visa henne XXL fast bara utanpå eftersom de var stängt. Sen tog vi trikken till Akerbrygge och åt dessert där.

Dagens besvikelse: Restaurang D/S Louise eller vad den hette på Aker brygge. Ska se så fiiin och fancy ut på utsidan med sina vita små dukar, men vilket låtsasställe! 
1. De blev lite småsura över att vi bara ville äta glass, men för de första var de knappt nå folk där så vi tog ju ändå inte upp nån plats för nån annan.
2. Vi fick vänta i 40 jävla minuter för jordgubbar och glass. Det tar bara inte så lång tid att skopa upp lite glass och hälla på jordgubbar, det gör inte det!
3. Fia fick två jordgubbar som inte var mogna och kaffet var spillt över hela koppen.
4. Min glassskål var lortig under och gjorde stora bruna fläckar på duken.

Om vi säger så här, hade det varit stressigt för dom och det var massor med folk så hade jag lätt haft överseende med det då jag själv jobbar inom branschen, men när det nästan är mer i personalen än gäster så finns det ingen ursäkt till lortigt porslin och omogna gubbar. Dåligt dåligt och åter dåligt. Går aldrig dit igen.

Annars så var det en mycket bra helg

Helgens humor:



Den här har vi skrattat mycket åt kan ja lova! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ringde dig igår,men fick inget svar nån av gångerna. Jag somnade dock vid elva tiden...ikvæll ska det bli tidgare :) Hur jobbar du idag? Kanske hinner ses nått innan jag ska somna in? Puss

2009-07-14 @ 06:44:50
Postat av: Sofia

Tack för en trevlig helg Sara! Kommer snart o hälsar på dig igen. Djungelturken är bland det roligaste jag sett. Härligt att få skratta så att tårarna sprutar. Kraaaam

2009-07-15 @ 00:54:28
Postat av: Josse :)

jaa här får fdu min msn :P [email protected] . fin va ? :P

2009-07-18 @ 16:16:43
URL: http://j0sefiiiin3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0