Jippie :)

En sån jävla glad överraskning jag fick förut, slirade in på Oslo S förut för jag skulle köpa slingor, det blev H&Ms och jag hoppas att de är jävligt bra annars dör jag! Eller ja, man KAN faktiskt inte se värre ut än mig i håret nu, så det kan faktiskt bara bli bätter! Jo, så slajda jag in på Cubus, för mina jeansleggings har jag fått ett hål som började lite smått vid insidan av låret, men men nu är det ända bak i röven på mig,lite pinsamt att jobba i dom idag kan ja lova! Springer och köper nya, har betalat och är på väg ut och då hängde de där.. i ett glänsande sken från ovan och skrek "KÖP MIG!!"

Lackleggings, SOOOM ja har letat efter sånna! Inte hittat några fina, bara fula så jag gick tillbaka till hon i kassan med Stomatolleendet och var gladare än ja vart på länge :D Äntligen är dom mina!



 


 

 

Liten tribute till Emsky ♥ Längtar tills du kommer igen!

Kommentarer
Postat av: em

Naaaw va go du är hjärtat! Jag kommer snart igen, det lovar jag! Slår en pling i veckan.

Miss you! Kisses.

2009-07-13 @ 16:55:25
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0