Måndag och Leedig!

OCh idag är jag ledig! Det är med bitterljuva känslor jag skriver ledig med utropstecken, jag tycker det ska bli grymt skönt att få en dag till att göra viktiga saker, samtidigt som jag får lite ångest över att jag går miste om lite pengar.. hm..men jaja! Positivitet var de ja!

Då hinner jag göra idag:

1. Gå till skatteverket och göra en adressändring och annat.
2. Städa undan all dret i rummet
3. Städa i vardagsrummet
4. gå och sola solarium
5. Ev. gå och träna som jag inte gjort på evigheter nu, men imorn blir det i vartfall av! Prata med Elinor precis.
6.Läsa vidare i Marilyn Manson boken som för övrigt är en väldigt bra bok! Väldigt obehaglig, men bra.

Men nu först och främst ska jag smörja in mina killer legs med en skitgod kräm från Biotherm och göra i ordning håret litegranna, sen gå till KIWI och köpa billig lax och eventuellt lite räkor. Fisk och räkor och sånt är dretbilligt här i Norge! Något som är positivt.

Nu ska jag äta lax och grönsaker, min motivation är tillbaka äntligen och nu jävlar i mej ska jag bli fit!

Ha  en fin dag.



Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0