orka rubrik

Efter en regnig dag och onödigt åkande till Ski fram och tillbaka ska jag nu ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll, med massa bra musik, förhoppningsvis ingen migrän, ansiktsmask och massssa vindruvor.
Vindruvor är min nya last, bättre det än choklad!

Det är dags för en förändring nu, Erica ska hjälpa mig med att slinga håret nån dag, jag behöver VERKLIGEN en makeover! Kanske man ska ta och klippa sig i en kortare frisyr? Eller näe.. jag är alldeles för feg! Tänkte spara ut ögonbrynen men jag ser ut som ett lort i tjocka ögonbryn, de är och förblir smala. Jag är trött på hur jag ser ut.
I morgon efter jobbet ska bege mig ut på stan och se om jag kan hitta ett par nya jeans. Jag älskar verkligen de jag har nu, men de sitter så illa efter att jag gått ner i vikt. Jag måste ha ett par nya!

Den där motivationen har inte riktigt funnits där, men jag känner att den är sakta men säkert tillbaka. Man måste på ett sätt nå en botten för att verkligen vilja förändra saker och ting.  I alla fall jag. Jag ser fram emot de kommande dagarna!

Och på Lördag kommer min syster hit ♥ det ser jag verkligen fram emot!




Kommentarer
Postat av: Johanna

ja jag såg de.. nej men du skulle ju jobba, så det passade ju inte : ( därför åkte jag inte. får komma när det passar för dig istället. absolut inga tomma ord! puss

2009-07-09 @ 23:54:46
Postat av: Sandra

jag ær tillbaks från ferien nu Frickan ;D

2009-07-13 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0