Söndag

Ja då va det Sunday igen fast utan sun. Erica och jag har blitt som ett gift par :) Vi gör allt tillsammans haha.

Lördag då, det blev utgång och det blev stort hår, blev även en del fällda tårar dock, men sen gick det fint. (Will I ever get normal? )
Lacktightsen blev också, bästa köpet ever! Nu har jag besökt nabokärringa, ingen hit, sen blev det fru hagen och sen svek jag och Erica och gick till det gamla vanliga utestället. Det blev en trevlig och blöt kväll :)

Och idag kör vi vårat gamla vanliga Sex And The City-race. Säsong tre snart slut!
Nu blir det tårta tror jag. Ha en fin Söndag!



 
Styggaste videon jag sett på länge till Låten jag och Erica letat efter haha.

Kommentarer
Postat av: Curry

naboekærringa ær ju rena haaaaket :D Dær har jag blåst omkring i många skor ;) hahah

2009-07-22 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0