50/50

Negativt :
Hemma i Sverige efter en tölig tågresa. Pallar fan inte att åka kollektivt längre! Först hamnar ja bredvid en fetis och hennes feta barn som breder ut sig, sitter och glor gör dom också. Orka, låt mig VA IFRED! Inte nog med det, nog ska det sitta nån dryg äcklig jävla karljävel bakom mig som inte sitter still och skakar om mitt säte, smäller som fan i det dära bordet som sitter på sätet framför, PLUSS att det sitter en kärring på min stol! som jag hade bokat!" hon skulle ha få stå ut med den dära feta kon och manshelvetet bakom! MEn nej, det blev jag... jag orkar inte..folk är djur, dom kan inte bete sig, min positivitet existerar inte alls idag. Idag är jag på krigsstigen.

Positivt:
Men å andra sidan, jag träffa på en jag jobbar med på tåget, han är trevlig, sen träffa jag Ann-Sofie som jag inte sett på väldigt länge nu, jättekul å se henne :)  Broder Daniel va på bussen och släpade min trasiga resväska hem  till pappa T och där var mamma o Matts.

OCh hur mysigt är det inte att komma hem när man får varmt välkomnande hem av hund och katt? NU ligger de båda i mitt rum och sover, vilka skatter jag har :)

Kommentarer
Postat av: josefin

hej sara!! hur mår du?

glad midsommar vännen!!



puss o kram

josefin

2009-06-19 @ 08:43:26
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0