Lööööön!

Vilken dag! En bra sådan! Först jobba, det gick fint, älskar att jobba tidigt speciellt då jag i snart...ja jag vete fan hur många dagar i streck som jag stängt. Över en månad iaf. Och idag köpte jag mitt livs bästa köp tror jag. Svarta gympaskor som är som bomull. Underbara! Kan jag också ha när jag serverar, bra köp!

Gick hem tre från jobbet, mötte Helena och vi hade våran traditionella dejt på pensionärsstället. Hamburgare blev. Borde tatt sallad, men va fan!

Sen SHOPPING!!! Två tunikor, en gul klänning och ett par leggings från Gina. En BH och trosor från H&M i rosa och svart, sen nytt smink! Underbart att köpa smink, har fått gå utan nu aslänge för att ja inte kunnat köpa. Mascara och foundation, schampo balsam bomullspads, lösnaglar, silverschampo...ja jag har verkligen köpt massa saker som jag behöver. Nu behöver jag inte shoppa nå mer. tråkigt, men resten av pengarna ska jag faktiskt spara :) Ingen fara fia, du får också dina pengar! :)

Nu ska jag ta en dusch, sen göra mig fin och fräsch, ta på mig min nya klänning eller tunika och sen gå hem till Helena och dricka några pilsner med henne och Karine och Carro från jobbet. Ska bli riktigt trevligt! Hoppas på lite värme så kanske man kan sitta utomhus??

Jaja, så ser det ut just nu, hoppas ni får en lika bra fredag som jag har haft :)
Puss och kram!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: em

Hihi thänks ;D

2009-06-05 @ 20:15:38
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: em

Från hjärtat ; )

2009-06-05 @ 20:16:00
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: em

Du med =)

2009-06-05 @ 22:31:23
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0