Onsdagnatt.

Sitter nu här i söffa i Oslo och har precis köpt biljett hem. Det blev tåg, gud så skönt! Slippa bussen.
En trevlig eftermiddag/kväll/natt har ja haft. Började med att jag o min nya flatmate Malin gick till Sofienbergsparken och strutta omkring bland alla öltält och kosade oss i solen som försvann rätt snabbt och det blev lite kallt, men det var trevligt. Lite småberusade blev vi men det var kul. Sen gick jag för att hälsa på (fj)anton på Gabler, Elisabeth var där också så det var himla kul att se henne :) Kul att se Anton med såklart, var ett tag sen nu. Det var 16/18 års party med nåt "Rom" tema där ikväll. Folk hade vita dräkter typ och massa kvistar runt huvudet. O det blev att ja stanna kvar på en cola. Patrik som ja jobbade med på 17 mai  och ännu en Roberto var där också. Kul att se Patrik igen.

Och nu sitter jag här hemma, trött och ska skriva en lista på vad jag ska packa till min hemfärd imorn kl. 13.25.


Jag gjorde givetvis nå dumt förut med.. att jag aldrig lär mig! Den som väntar på nåt gott... väntar iof alltid för länge, jag ville bara ha ett svar ju.. menmen, får ta den smällen på Tisdag! Men man vet aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0