orka

Ja, ett litet argt inlägg såhär på natten. Vad är det med folk på internet egentligen?? Palla! Sluta förfölj mig med dina vidrigheter och NEJ jag vill inte prata med dig. Sluta tjata och låt mig vara! Åhh jag orkar inte med sånna där psykon! Jävla stalkers är vad dom är! Är inte det rätt uppenbart att jag inte är ett dugg intresserad av att prata med nån om jag inte svarar nån gång när dom skriver till mig? Samma visa varenda gång. Stick!!

Ännu en grej som gör mig sint är alla dessa äckliga män. Vart man än ska eller är så ska dom börja prata med en.  Påväg till jobbet, påväg från jobbet, inne på Kiwi tillochmed! När man bara ska handla mat, inte ens där kan man få va ifred!
"Oh dance for me you blond girl, you look good, du är dejlig" Jag tycker det är vidrigt, varför skulle jag börja dansa för nån jävel som står i ett mörkt hörn nånstans? Ens att dom tror att man ska det! Som sist ja gick hem från krogen. 5 st idioter höll på, två st som slet i mig och tyckte att ja skulle med dom hem, ALDRIG, en jävla idiot som kom ur en taxibil (jag prata i telefon, kom ut från 7eleven precis då) "Vem pratar du med!? Svara mig!!" Skit du i det din fitta! Och alla dessa såkallade "komplimanger" från alla äckel som står i varje hörn, jag blir så äcklad!
De ser en som ett material, ett lätt material känns det som. Bara för att jag är blond så är jag dum och lättövertalad, den där följer säkert med hem sen, tycker det är så hemskt att man inte ska kunna gå utanför dörren utan att man ska bli påhoppad av folk och att man inte ska kunna gå nånstans utan att det är obehagligt. Thank god för mp3n. Jag ser att de pratar, men jag hör inget. Och jag ignorerar så kande stå å prata hur mkt de vill sen, jag hatar det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hei søta mi! hur ær de ? Tænkte bara ge dig ett livstecken & att ajg æn engång ær hemma i grotta :) Hoppas du mår bra. Puss puss

2009-06-02 @ 12:36:41
URL: http://sgsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men kan du inte riva av en linedance för gubbjäveln så kanske han blir tyst? Hahaha. Nä men ärligt, fan vilka äckel! Snälla gå inte själv.

2009-06-02 @ 23:56:12
Postat av: em

Elleer hyyr, Girl is the shit...I lovelovelove that movie!

Yes, du & jag...allways!!

ÅÅh nästa vecka får jag träffa deeej...längtarrrr!

Pyssiii.

2009-06-03 @ 11:31:04
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: em

Roligt inlägg btw, du förgyllde min kväll haha...håller verkligen med dej.

Som fia skrivit gå inte själv, speciellt inte på kvällar/nätter!!

Pusspusspuss.

2009-06-03 @ 23:13:15
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0