tråkigt.

Sitter och har beslutsångest. Helena och co. vill att ja kommer över till dom och dricka drinkar, låter iof jättemysigtf och trevligt, men jag orkar inte och har tappat lusten till att göra nåt över huvudtaget. Är det värmen som stigit mig åt huvudet? Det känns som om jag inte har ett liv längre. Jag har liksom inte ro i kroppen, det känns inte att jag är FAKTISKT ledig imorn, känns som om hela mitt liv bara går på ett rullande band, vakna, kissa, gå till jobbet, jobba, gå hem från jobbet, äta ( första ggn på dan) kissa och sova. Så ser mina dagar ut. Jag lever inte, jag har inget liv alls. Jag ser inte fram emot nånting alls, förutom att min syster ska komma, men det känns så långt bort.. usch, jag vill bara lägga mig ner och dö en sväng och sen vakna upp och få tillbaka min energi, för den existerar inte längre. Jag vill spy på XXL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0