22 Juni

23 år gammal är jag nu.
Åldersångesten har lagt sig liiitegranna, jag har redan vant mig vid att vara 23 fast jag bara varit det en dag.
Dagen var så fin och vi kunde sitta ute i solen och äta paj, men sen kom regnet så tårtan blev äten inomhus. Men man får va glad för det som var :)

Jag får ofta höra att jag är så lik folk, folk känner igen mig som fan säger dom och bla bla bla. Jag måste ha ett väldigt vardagligt utseende. Igår sa min faster till mig att jag är så himla lik Eva Dahlbäck när hon var ung. En av Sveriges vackraste skådespelerskor tydligen så de tar jag ju givetvis som en komplimang :)
      
Jag vet inte jag, vacker är hon ju i allafall :)

Andra kändisar som jag fått höra att jag är  lik:


          









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0