Inget aTT göra

Då jag som sagt inte har något liv får ja underhålla mig själv.



FAVORITER
Dialekt: Norrländska
Mat: Nachos
Låt: Just nu är det saturday night
Film: Welcome to the dollhouse är EN av dom, ja älskar film!
Tecknad figur: Baloo
Sport: Fotboll alltid.
Komiker: Vet inte
Veckodag: Lördag
Glassmak: choklad
Soloartist: vete fan, Ryan Adams då för de var den första som kom upp i skallen


FÖR TILLFÄLLET

Humör: down, jag är så uttråkad!
Tanke: på fel ställe.
Kläder: leopardbikini
Bakgrund: va?
Känsla: ångest
Tid: 16.18
Bästa sak: Min vattensprejflaska med fläkt på.
 
FÖRSTA
Bästa vän: Therese Björkman
Husdjur: Sessan ♥
Utlandssemester: Danmark
Piercing: Öronene
CD skiva: Carola
Bil: Har inget körkort..än
Ord: vet ejjjj


SENASTE

Telefonsamtal: Kimmen
Mat: Makaroner
Dryck: apelsinsaft
Biltur: Taxin till byn igår
Tv-program: Kungen av Queens
Köpta klädesplagg: klänning från Gina


HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Njet
Badat naken: Ja
Varit med i TV: Ja
Varit med i tidningen: Jess


NEJ TACK

Skolämne: Matte och sånt
Mat: Ägg
Musik: Klassisk och Dansband
Dryck: whisky.
Djur: skalbaggar! och syrsor fy fan!


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Ugglar, går promenad, läser eller kollar på film
Du gjorde igår kväll: drack, dansade fotograferade och gick
Du kan höra just nu: trafik, mansröster på annat språk, musik utifrån och föggler
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, TV och Musik


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Bman, Emma och Emma
Du tycker om: Bman, Emma och Emma då, men jag tycker om alla mina vänner lika mycket :)
Du inte gillar: Kissie, Fuckface och en till.


2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca cola.
Hund eller katt: Kissekatten :)


'1 ÖNSKAN
Att det ordnar sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0