Tjoho

Fredagkväll och jag sitter ensam hemma, men ja klagar faktiskt inte. Nog för att ja e pils-sugen, men jag kan gott dricka en här i sällskap av Laura Dern och Nicholas Cage. Wild at heart på tv nu. Jordens vidrigaste våldscen såg jag nyss.. ingen tölig start på en film! Men riktigt snygg är hon :)



Skum film dock.

Imorn blir det jobbing igen, men nu har de börjat en ny kille i kassan som är jättesnäll. Nu är det inte lika trist att stå där längre och det känns lite trist att byta jobb faktiskt.. men men, jag får passa på att ta vara på tiden som blir kvar, men det är inte länge kvar nu ju... uuuh! Ångest! Men nu ser  man fram emot att gå till jobbet iaf :)

Nu ska jag fortsätta kolla på den här könstiga filmen, fortsätta lyssna till sydamerikanska toner som spelas utifrån och fixa mina naglar! Jag ska för övrigt sluta bita på dom. De ser ut som dret!

Over and out.





Ps: Willem Dafoe är med och han ser ut som skit i den här filmen! Jag tycker att han ändå är rätt het annars men inte här!!!

   
Men här :)



Inte jordens bästa bild, men den scenen i tältet...MMMMM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0