Dagen före lönen.

Imorn finally får ja löön! Den har vart efterlängtad nu kan ja lova! Hvis det är fint väder så hoppas ja på några pilsner med vänner. Men är det dretväder som det är idag så kan de kvitta, då blir det ta-hand-om-sig-själv-kväll istället. Ska faktiskt köpa mig en ny bodyscrub från body shop som Erica har rekommenderat. Och Nånting med håret MÅSTE jag göra! Dassigare än jag finns ej för stunden, jag tar första pris på det. Vidrigt. Funderar på hemmaslingor, men då måste jag ha hjälp och det är lite jobbigt. Vill göra naglar också, men en sak i taget.

Lite tidsfördriv.

Smeknamn : Sarii, Saris, sarisen, Fröken Frick, Fricken...ja you name it..
Piercingar: Öron och näsan.
tatueringar: Inga alls.
Hårfärg: Ljusblond.
Är du kär i någon: Nej jag tror inte det..
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Ja nu gör jag det. Jag vill bo i Sverige igen.
Tänker du på självmord: Har väl hänt nån gång..
Dricker du alkohol : Ja
Använder du droger: Njet,
Röker du: Näe...
Vilket shampoo använder du? Lóreals intense repair
Vilken parfym använder du: Olika, Hugo Boss deep red, delicious, eller sommarparfymerna från Escada.
Vad är du rädd för: Skalbaggar, fötter, vatten, höjder till viss del, krig..
Gillar du att tvätta: Ja, rena kläder är väl aldrig fel att få!

Din första:

Operation: Öronen, var "öronbarn"

Första priset: Nåt diplom säkert.
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Sessan ♥
Första semestern: det var nog Danmark tror jag
Första konserten: Som ja va med i eller??

Just nu:

Äter du: lila fiskpinnar.

Dricker du: inget alls.
Ska du: Snart till gymmet med Elinor.
Lyssnar du på: Trikken och oväsen utanför.
Väntar du på: Elinor.
Tittar du på: Datorskärmen.
Har du på dig: Svarta leggings, grön jeanskjol, iggy-pop tröja.

Barn: Nope.
Giftemål: Nope
karriär: Haha oh no! Men ska läsa upp betygen nu så man kanske kan skaffa sig en.


Har du någonsin:

Kysst en främling:
Ja
Tappat bort glasögon/linser: Haha nej men förstört ett par glasses.. :P
Brutit ett ben: Nej bara sprickor
Rymt hemifrån: Ja
Röntgats: Japp
Gråtit när någon dött? Ja.

Tror du på:

Gud : Vet inte.. nåt tror  jag på iaf.

Mirakel: Ja faktiskt.
Spöken: Oja!
Magi: Nej
Himlen: Kanske det.
Tomten: Nej.
Änglar: Ja, på skyddsänglar.

Senaste:

Film du hyrde:
 Var ett tagsen, var nog nåt svenskt med Ronny.
Film du köpte: Nån till Dani i julklapp.
Låten du lyssnade på: Lynyrd Skynyrd - simple man.
Låten du hade på hjärnan: Samma låt
Låten du laddade ner: Ingen aning,
Personen du ringde: Andreas
Tv program du tittade på: Nåt psykologiprogram med Erica på Nrk.
Personen du tänkte på: Jossan för jag drömde om henne inatt :)

För eller emot:

Långdistansförhållanden: Har själv haft det, men inget jag direkt rekommenderar,

Utnyttja någon: Emot!
Självmord: Egentligen emot,
Att använda droger: Emot!!
Köra onykter: Emot!!! skottpengar på sånna som kör rattfulla.
Förhållanden: För

Favorit:

Mat: mammas köttbullar. (inte mamma scans för bövelen)

Låt: åh, vilken ska jag ta?
Sak att göra: Vara ute i solen
Dryck: iste
Bil: ingen direkt, men när jag väl skaffar en, då blire volvo!

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Ja...

Varit i slagsmål: Njaa,,
Blivit arresterad: Nej.

Antal:

Gånger du varit kär:

Gånger ditt hjärta brustit: 1.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen aning.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Emma, Elinor, Emma.. det är en del.

Senaste:

Personen du fick mail av: Mrs. Julie van Hans, skitmail att jag vunnit pengar.. my ass..

Personen du fick brev av: Nordea.
Personen du fick sms av: Elizabeth
Saken du köpte: Tågbiljett.

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Jobbat bara, sen förbi Gabler o sen hem o här är jag.

Var det kul: Haha lite var det ;)
Hur tidigt stiger du upp: Nuförtiden runt nio kanske.
Gillar du att slåss: haha vilken fråga!
Vad ska du göra ikväll: Tvätta mina sängkläder.
Är du seriös: Både och, men mest oseriös.
Var har du ont: på min fot.
Använder du hårspray: Ibland för luggen.
Kan du stå på händer: kan mot en vägg.

Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan för att han är så söt.

Salt eller socker: Båda :)

Gillar du ketchup: Japp
Är du glad nu: glad o glad.. ja är inte sur iaf.
Var du glad igår: Njaa, jag blev senare under dagen ;)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Inte vad jag vet.
Kan du sjunga: Litegranna.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner, alltid.
Ett land jag helst vill besöka: USA och västindien.
Sparar till : att jag kan betala mina skulder.





Kul det där med listor. Nu ska jag titta på tv. hade´!







Kommentarer
Postat av: em

När motvind blåser och regnet piskar,

luta dej tillbaka och hör när jag viskar:

För mej är du solsken, värme och glöd.

Jag är din vän från idag till min död. (:





2009-06-05 @ 13:55:30
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0