Visningsmåndag.

Ja, allting är som vanligt men inget är som förr..

Visning på visning på visning, snart är det ju faktiskt dags för flytt eventuellt. Vi var på visning på en knarkarkvart och en lägenhet som såg ut som en källare... spindlar och grejer. Vidriga.
Jag vill såå gärna flytta till Grunerlökka, Erica och jag hölls vakna natten till igår av att massa jävla fiskmåsar slogs eller parades med varandra precis utanför i en container som står nedanför, en sjungande man hade Erica hört också. Jag hade turen att slippa han iaf. Så det vore verkligen att få nånting nytt! Gärna med köket för sig, för nu bor ju Jonas i vardagsrummet/köket. Eget rum och köket för sig är mest värdefullt.

ÅÅÅ JAG VILL FLYTTA NU!!!!

Min drömlägenhet:
1. Ligger långt ner på Grunerlökka, fast ändå nära till parker.
2. En fyra så alla får varsitt rum plus vardagsrum
3. Möblerad
4. Fräsch
5. Fin innergård.
6. Badkar + balkong.
7. Billigare än den vi har nu.

Tänk om den finns därute nånstans? Tänk om man kan ha sån tur att få en sån?

Hoppet är de sista som lämnar en, glöm inte det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0