Midsommardagen.

Ja då är det Lördag. Lagom trött efter gårdagens bravader.. Det var en jättetrevlig midsommar, Bman hade dukat ute och folk grillade och kosade sig. Även jag, fast jag drack öl istället för mat. Bman och Josse hade bakat en tårta med, jättesöta :)
Sen vidare till en fest i trappuppgången bredvid min syster, det var kul. Fast sen kom det tårar och grejer och jag var för full igen. Bmans drog med mig till Max och där gick jag lös på nån cheddarost. Fick mig ett colasprut i ansiktet av turtlespistolen som Dansson höll i handen, men hämnden är ljuv min vän, hämnden är ljuv ;)

Och sen gick vi hela vägen hem till Alex ,Alex, Dansson, Bman och jag och Bman och jag slängde oss i Alex bubbelbadkar :) Bman strippa men icke jeg, jag bada mina fossingar och sen ben..
Sen blev det utfrågning om min systers skostorlek bl. a och sen en film. "Will Smith" hann ja tänka för sen somna jag, och vaknade sporadiskt av att Alex och Bman låg och snarkade i kapp, när den ene gav sig började den andra haha det var alltså snarkljud heela tiden! :D

Sen idag bev det kvarnens med Alex, Dansson, Bellson och bman och jag svullade i i 2 cola, 1 fanta och 1 trocadero. Som dock inte smakade så mkt för att man var så uttorkad, sen hem till Bman och jag hjälpte henne att städa undan lite. Sen kom Josse och Tommy och hade paj med sig, Josse var söt och diskade åt Johanna ;)

Tack för den här gången brudar, det var trevligt trots för mycket alkohol :) Syns nästa gång när ni kommer till mig  om inte Bmans följer med ut ikväll??? Och om jag ens blir med.. det återstår att se!

Ha en fin Lördag.






Kommentarer
Postat av: josefin

=) låter som ni hade kul hahah!! : ) hälsa tejerna från mig. och jag lovar höra av mig nästa gång jag åker upp. om du ska ner till gbg någonting så måste du höra av dig också !!! : )

fick du messet med nya numret föresten??

puss o kram

2009-06-21 @ 12:09:57
URL: http://jooosefin.blogg.se/
Postat av: Josse :)

hej gumman! kan inte du skicka korten sen midsommar till mig? köttbeten vill ja ha :) haha Puss

2009-07-17 @ 12:47:32
URL: http://j0sefiiiin3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0