Weekenden

Ja, denna helgen har varit kul! Fredagen var ja hos Helena och Sone, spelade Metallica guitarhero och drack några pilsner i mina nya kläder :) Kände mig fin och håret blev inte så dumt trots allt med det nya silverschampot. Trevligt, trevligt, ända tills jag smått berusad, köpt min kyllingkebab från törkera där nere och inser att ja glömt mina nycklar på helenas bord! Rätt missnöjd över min situation, men ringde upp och där fanns jonas! Såå gött! Blev creepshow och sen sömn.

Lördagen: Först jobb, sen "finbesök" av slusken som lurade på Oskar massa dret, sen hem till Helena och hämtade mina efterlängtade nycklar. En trikk"polis" stötte ja på med, satt en trevlig gammal man bredvid mig, den va fullsmockad med fölk så jag smet ut där framme. Står en gammal tjock man med krulligt hår, svettig panna och rött skinn och dividerar om vart folk kan sitta. Så stoppar han mig när jag ska ut "Låt de äldre sitta!" "Men jag ska UT!" säger jag och knör mig förbi. Orka folk som ska leka viktiga. Sen direkt efter Helena, till KIWI o möta Erica. Vi skulle äta nåt, sen kom Sara och vi var litt festsugna. Så parken blev. Sen kom Slusken o company dit. Efter parken gick vi upp till Oskar o Daniel. Drack lite till o sen blev de det ut igen. Erica gick hem och Andreas stack. Ett nyp i rumpan och han va tillbaka. Ganska kul kväll :)
 
Söndagen var fin, Började med att jag gick hem från Andreas, sen hem, Erica o jag gick på visning på torggata, skabbigt, men ändå en bra möjlighet. Sen gick vi ut på promenad, behövde komma ut i solen, var tänkt att vi skulle bli med Andreas o co o fiska o bada o så, men så blev det icke så vi lunchade och på onkel donald. Sen gick vi mot aker brygge för lite mer sol, där fanns de tivoli så vi tog en tur i pariserhjulet. Jag blev yr och mådde illa, höjdskräck! Mend et var en mkt fin Söndag, sen hem o kolla på slutet på "Mask" Cher är f.ö. dyngsnygg i den filmen! Riktigt snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0