Värmeslaaaag!

Inatt ska G sova här i min bastu. tur att man har resurser! En liten rosa sprayflaska med en fläkt på, min bästa vän vid sånna här tider. Det kommer bli tufft. Inte nog med det, XXL har heller ingen luftkonditionering över huvudtaget så nu är alla småsjuka även jag. Spyr varje morron och snorar och har mig, VIDRIGT!

Sporten har en träningsmaskin som visar grader, på deras avdelnign var det 29 grader varmt. Borta i kassan var det ännuvärre, lätt över 30! Inte hälsosamt för fem öre, 3 liter vann slank ner för min strupe på mindre än två timmar, blev ett jävla springande fram o tillbaks till don.
Dags att fixa AC nu va!

Jaja, nu ska jag Faktiskt läsa i min bok "Flickan från ovan". En present ja fick av min syster, mycket bra bok!

      


Mina vänner i natten :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0