Tisdagnatt

Ny vecka och ännu en gång- nya tag. så har det låtit några gånger nu hehe men nu känns det som om saker o ting kommer rulla på rätt bra. I Söndags kom jag hem från min tripp till Sverige. I måndags var det meningen att jag skulle ha gått till banken och XXL men då blev inte fallet. Jag grejade det idag. Efter mycket omständigheter så gjorde jag det. Sen efter det så har jag varit med Helena och vi spiste choklad vid operan i solen. Såå skönt, nu snart kommer den riktiga värmen! Så härligt. Imorgon ska jag höra av mig till Arne som han heter kassaledaren. Så vi får se hur det blir med allting. Annars har jag sökt jobb på en underklädesbutik här i Oslo som heter la Senza. såå sjuukt fina underkläder! Har två bh:ar och en pyjamas därifrån.  www.lasenza.no.
Jag har också sökt på nummerupplysningen här i Norge och receptionistjobb. Nu gäller de o ligga i som satan här, annars kan jag säga so long Oslo och det vill jag ju inte.. jag vill inte misslyckas. Tack vare alla älskade människor som har hjälpt mig har jag fått ny positiv energi och motivation igen. Jag fick låna en bra bok av Katarina som heter "Gör Det Nu!" Jag började läsa lite i den förut och vad gött det känns när man bara får tummen ur röven och bara gör det!

Så i morgon blir det ringa Arne, fejsa chefen..och söka massa fler jobb. Och städa och tvätta ur mitt lilla rum. Min pappa var här i söndags också, han tyckte att lägenheten var fin. Och det är den. Vill inte flytta härifrån, även om det är lite riskfyllt, En pyroman härjar här på min gata i stan. Det brann på föreningen igår.. not so good..

Nu har jag kommit hem från Stargate med Erika och Sara och några från deras jobb. var trevligt, men jag är rätt trött faktiskt så jag o Sara var kvällens partypoopers och gick hem redan efter en timme typ. Dessutom var de så sjuukt hög ljudvolym därinne så det gick än då inte å prata. Bara sitta där o små le. Bra musik dock, aldrig fel med lite slayer ;)
Nee nu ska jag ta och krypa ner under täcket och försöka drömma fint och ladda för morgondagen.

Good night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0