blatjo

Ja då vare Onsdagkväll och det har vart fotbollstitting här på Storgata 45. Men inte för mig, jag hade bara öppet hus. Helena, Seebääs, Kim och Karine var här. Dock lite dystert då alla hejade på manchester united. Men men, själv har ja fått mig några goda skratt och ÄNTLIGEN hittat en försvunnen man. Sebastian i skilda världar.
Haha som vi har letat efter han! :) Lukas gamle älskare.

Snart kommer Sussi hit, men hon kommer nog sammen med Jonas. Jag fåt ta gabler och Tonje och Smuget imorn. Jag är käss på att ta tag i saker och ting, men ja ringde inkasso idag iaf, och nu äör det löst! Sköönt!
Min pappa är världens bästa pappa. vad hade jag gjort utan pappa Tomatos?
Och imorn fyller min kära mamma år :) Jag ska ringa och sjunga för henne.

Nu ska jag (dag)drömma litegranna om något som gör mig glad och sen ska jag väl faktiskt läsa i boken.
"Är det någon där?" Marian keyes, finns de nån som inte läst nåt av henne? Innan gilla jag inte sånna böcker, läste BARA Stephen King och sånt, men det är faktiskt lättsamt och lite småroligt :) Ny fas. Rolig fas. Bort med skräcken och släpp in ljus!




Kommentarer
Postat av: em

Jaa den låten e fett braa den! ;D

Hahaha jadu bra fråga, tänkte nog inte så mkt utan gick bara på spontan handling i ren panik ahahaha stört jag vet. ;P

Missmissmiss ya!!

2009-05-28 @ 15:12:24
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0