Första Maj (Är baj :P)

Humorn är mycket låg så här på kvällskvisten. Igår var jag ute och svängde mina lurviga med Emma Stoffe och Henke och hanses tjej, jag tror inte hon gillade mig.  Jättekul å se Stoffe och henke igen iaf, först var Emma här hos mig och sen gick vi till hennes kompisar, varav den ena jag jobbat med. Vidrig lägenhet, trodde att jag skulle få HIV av toalettringen.. ösch! Men hennes mate var gullig ändå.

Sen gick vi till café sör och mötte upp di där två och sen då? Jo det gamla vanliga De Villes. Men jag träffade på en dretsnygg punkare. Han var så pen att jag blev lite knäsvag, när han kom upp bakom mig, höll armen om midjan på mig och tryckte mig intill sig litegranna och stirrade djupt in  i ögonen på mig. Jag tror det var mörkbruna, men det kan ju ha sett ut så p.g.a. mörkret :P
Så frågar han vart toaletten är och jag gav beskrivningen, han log länge mot mig och sen försvann han. Till och med Stoffe tyckte han va snygg haha. Såg han inge mer sen tyvärr men va fan! Vi hade iaf jättesköj och sen vid tre nångång stapplade vi hemåt. Dyngraka alla tre men det var härligt!

Sen träffa jag båt och där sov jag. Förvånansvärt pigg när jag vakna i morse. Vet inte om ja fortfarande var litt full. Rusar hem, byter om och sen tar tåget mot Ski. Jag jobbade hela dagen idag. Från två till Elva typ. I  början trodde jag att det skulle bli en helvetisk dag, det var en tjej där när jag kom. Kaotiskt när jag anlände för det första! Sen kläcker jag " så min grej idag är att springa runt och plocka flaskor och tallrikar efter folk?" "Näe du ska stå här i kassan och göra allt, för nu åker jag hem!Blir det mycket får du be nån av lärlingarna i köket att hjälpa dej, men de kan ingenting" Jag blev dretnervös kan jag lova, men det gick faktiskt ganska bra! Hennes man, kocken, var förnöjd och ville att jag skulle komma tillbaka. Han var inte alls så farlig som jag trodde när jag först såg han. Görrädd blev jag. Han var en rolig typ och jag kan lätt tänka mej att komma tillbaka, vilket inte var ett alternativ när jag först kom. De där lärlingarna var också ganska söta.  Bra dag. Åkte blå bil som luktade kön hem till Oslo. (jag hoppas verkligen att det var jordposen där bak som utsöndrade den där odören!) Vi kör på det.
Och nu sitter jag här, ätit enbart lite yoghurt och en cheeseburgare på¨hela dagen så nu tryckte jag i mig en morotjävel,  har stritt med Sussi och Jonas som förövrigt fyller år. Grattis Jonas! =D De skulle på Svenskafest och sen Sirkus, jag tackade nej till att följa med.

Nu ska jag sova och sen ska jag upp och jobba imorn på XXL. Lika kul som vanligt. Kul o träffa slusken iaf :)
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0