Fredagsdepp.

Fredagkväll och jag sitter ensamen hemma i Oslo. Erika och Jonas har åkt över till Sve för nån vårfest.  Faktiskt ganska gött o vara själv eftersom man aldrig är det!  Men nästa gång vore det trevligt om folk kan tala om direkt när nånting är fel istället för att vara grinig mot mig och sen skriva en arg lapp. Jag visste att nåt va fel, det kändes i hela luften.
Jag saknar verkligen min gamla lägenhet! Jag saknar att bo ensam, jag saknar Sverige och jag börjar bli grymt trött på Norge! Men det är tur att man jobbar mycket nu för tin så man slipper tänka så mycket. Längtar efter min lön.
Malmö känns vääldgt lockande ska jag säga! November ut, så ser min framtid ut nu!
Malmö nästa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0