Tisdag

Idag fick jag hoppa in och jobba från tolv till halv nio. Det var mycket behövligt! Dock assholeday idag med, ibland föreställer jag mig hur jag knackar vidriga kunder på pannbenet och skriker som Anna gör i Sunes sommar till Rudolf när hon får veta att det inte blir nåt grekland, Jag HATAR dig!!!
Som idag, blev idiotförklarad så många gånger idag att jag vart så sint att jag inte kunde hålla humöret uppe, oproffessionellt som fan jag vet, men det går till en viss gräns. Jag hade rätten på min sida men gubbfittan bara pratade till mig som om jag var tre år, han sket i lagen han sket i allt, han skulle bara ha rätt. Jag hoppas du fick punktering på din bil eller att du körde av vägen eller att du blev rånad på dina saker gubbjävel!!!!!!!

Jaja, jag gick hem från jobbet idag med, det är så skönt! Blev av med massa negativ energi på det!
Inge töligt heller att jag fått kontakt med Bäverjävel på facebook heller! Det var fan inte igår det! Så lik sig men ändå inte :D

nej nu ska jag och Erika se en film, det har blivit en mycket koselig tradition vi har skapat här på storgata 45! igår och i förrgår hade vi Emile Hirsch maraton. För nån vecka sen Girl next door, i förrgår into the wild (f.ö grymt bra film!) ingen sara-film men bra! och igår Lords of dogtown. Han är ju bara för snygg den där Emile! :D grymt snygg!!!
Lite kär är jag, lite kär! ;)

Nej nu ska vi bestämma oss! imorn väntar Ski, läkarn och skatteetaten, eventuellt mattias frisk och post!
God natt gott folk!

Innan lite Emile till er alla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0