Nu äre sommar!

Japp, årets första bad idag var med Helena och Seebääs. Jättehärligt, vi grilla, skratta, sola och badade. Mysigt mysigt! :) Jag mådde fint trots gårdagen som blev väldigt sen..

Bra dag igår med, först jobb, sen longboardtävling som vi missade, sen frognerparken, sen hem o vänta på Erica.
Erica och jag hade dejt i parken igår, vi tog med en filt, kapten, cola, två vinglas, chips och choklad och två rosa sugrör. En jättefin kväll hade vi, trots att vi blev nästan bombade av något som glödde rosa som singlade ner mot våra skallbasar.
Sen dök Sara upp och vi satt i parken tills klockan va ett. Sen allmän urinering och sen KAOS. Det va Kaos på KAOS så vi gick till stället mittemot. Då ringer A och han och Oscar och Daniel och nån mer kom förbi. A var för full sa han så han gick hem och lämnade mig med en tequilashot..?..
Så vare dags för EF och den skedde hemma hos Oscar. Rödvin och trubadur. Sen vid sex så raglade vi hemåt, Sara fick sällskap och Erika styrde en karl i röda byxor.

Så gick det till. Bilder kommer senare, vet inte hur man lägger in det på Ericas dator haha. "Jag är faktiskt ingen jävla elektriker! :P)




Och inatt drömde jag massa konstigt och otäckt igen. Om flygplanskrascher mitt framför ögonen på mig och flygande vrakdelar av planen som kunde landa precis vart som helst! Men kär var jag inatt og, massa goa kramar av kärlek. Jag måste ha drömt allt det pga av bomben vid våra huvuden igår och av galningen som körde som satan i gårkväll i rondellen vid övergångstället . Vi skulle ha tatt registreringnumret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0