Solning på G?

Måndag och jag ska snart iväg och jobba. För att vara helt ärlig är ja inte så sugen på det.. och det är nog bland dom första gångerna på ett halvår som ja känner så! :) Lite nervös är jag också för ett visst möte, hur kommer det att vara mellan oss idag tro? Jag kommer att bara vara som vanligt, och det hoppas ja att han också är.. men de tror ja! Om jag känner han rätt så blir det nog inga problem :) Men de är ju jag tänkaren, tänker alldeles för mycket! Inatt drömde jag att jag körde träskbåt, och skulle fiska små fiskar, men det var MASSA monstruösa elaka gäddor på typ två meter som man kunde urskilja lite smått i vattnet, det var när deras fula huvuden kom upp över ytan som man såg att de var stora! de knuffade min båt och ville att jag skulle åka därifrån. det var otäckt! tur att de inte kunde ta sig upp på båten! Sen kom jag i land och gick in i en hiss och skulle upp till tredje våningen i ett hus, hissen skenade iväg till 23 våningen och jag blev rädd igen, sen fick jag trycka på 3 igen och då skenade den neråt istället! Usch!
Men sen blev drömmen lite bättre, jag skulle ut och köpa glass :) Hittade en frys med GB och kunde inte välja, det var betydligt trevligare :) Och där sen vaknade jag, velig och glasslös.

Nu ska jag faktiskt ta och gå ner till Brun och Blid och kolla om jag har några pengar på solkortet kvar, vore att få bort min blåvita nyans och få lite färg! Jag ser ut som en levande död, samma färg som en tinad kyckling.



"Hej Jag heter Sara..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0