Söndagsångren

Fast egentligen är det väl inte jag som ska ha det utan en annan. Folk är verkligen inte som man tror att dom är. Ingen ska bry sig i vem som skriver sms till mig eller vem jag skriver sms till! Och ta ens telefonen och läs mina sms! Jag blir litt sint på det.
Annars, gårdagen var ok. Jag o helena var på dr jekyll, och ja träffa Johannes Hallén som jag gick i högstadiet med. Kul att se han.
Där var några från jobbet, men inte Andreas den bangern. Det sög balle på dr jekyll, men emma stoffe och henke kom dit, men nästan direkt efter det drog vi till johns. Där var det kul, dock idioter och sånt, men det går ju inte att undvika. Men vi hade skoj, sen var det time för efterfest, men henke hade glömt sina nycklar på latter, så de var bara att knalla till Aker Brygge och hämta dom. Sen gick vi hem hit och hämtade emmas vin, inte så uppskattat av min rumskompis och Sussi. Anton ringde mej också, jag sa att jag var med dom, han ville komma dit efter att han slutat parta på sitt jobb. Han fick ringa mig. Sen gick vi igen, vi mötte på en äcklig mexican som gav mig och Emma en puss på munnen bara sådär. Svininfluensan!!!!!! jag blev dretnervös kan ja lova. Anton skratta bara åt mej och sa att han aldrig träffat någon som är så hypokondrisk som jag. Fan va jag skratta åt honom inatt. Han är att bra rolig ibland. Vi pratade om rollspel, alltså sånt där när man klär ut sig i riddarrustning och sånt.

Sen vaknade vi vid halv fem... hela dagen borta, sen vid sex så skulle han träna, vi tog följe och sen gick jag och köpte choklad, sen hem och göra mig fräsch. Anton var lite elak mot mig och sa att jag var skäggig haha, jag kan väl inte hjälpa att jag är litt luden under hakan?
Sen kom Sussi hit och hon och Jonas kilar stadigt nu. Jag gömde mig på rummet trött och jävlig. Nu ska jag sova och se på girl next door eller strandvaskaren.
 
Innan jag drar bjur jag på denna låten.
 

Good night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0