Skönsång och proteinbars.

Haha det är inte varje dag som folk ringer hela vägen från Söder i Stockholm och sjunger karaoke för mig :) Älskade sötungar! "Lyssna nu Sara vi sjunger karaoooke för dej! ÅÅh Saaaaaaaraaa! Kom uuuuut ikväääll! Ja vääntaar i höörnet, vid seveeen eleeeven! " Haha det var gulligt av er! Saknar dig massor Ida!

Idag har ja pratat med Mamma, det var så längesen nu så det var skönt! Vi pratade om massor. Mest jobb. Jag hatar för övrigt bärbara datorer och deras jävla minimala tangentbord, skriver fel hela tiden!

Jag saknar många hemma känner jag. Jag vill att ni kommer och hälsar på mig härborta i Norge!
Nu ska jag faktiskt glo på en film och förhoppninsvis inte vakna när Jonas kommer hem sen.. han är ute och svirar idag så stööör mig inte nääär jag sooover!!!!!







innan ja drar så bjussar
ja på en av världens bästa låtar från ett skitbra band! Anberlin!

Godan natt då folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0