Tisdagsglädje

Ingen som jobbar i kassa borde få stå bakom den utan gummimattor. Mina fötter är såå ömma just nu, och värre blir det, men va fan! Det blir ju pengar av 'et! Jätteskönt, ska jobba hela veckan ut nu. Och på Torsdag får jag lön.. lika ångestfyllt varje gång! Usch..Men bara att få pengar är ett stoort plus även om det inte blir så mycket.
Nej, nu är Sussi här och vi har slökollat på matchen, machester united mot arsenal. Vi ska snart fotograferas lite granna, hon är jätteduktig på foto. Men innan lite nyttig potatisgratäng.
Jag beslagtog en byrå som stod nere i entrén och ville bli hämtad av någon, en exakt sån som jag har tänkt att jag ska köpa men inte haft pengar till än. Jag är glad :) Äntligen kan jag ha mina underkläder och smink någon annanstans än golvet och golvet i minigarderoben :P Som en skänk från ovan till en fattig bonddräng.


Nej nu ska jag äta och sen får vi se om  jag orkar ta några bilder.
Musiknerd som jag är bjussar jag på denna innan jag glider iväg



God natt och sov sött.


Kommentarer
Postat av: Sofia

fattig bonndräng hahahaha

2009-05-10 @ 21:15:20
Postat av: Sofia

Hoppas att du torkade ur den där byrån ordentligt så att du inte får svininfluensan.

2009-05-10 @ 21:22:28
Postat av: sara

haha det kan du fethaja att jag gjorde fia! :)

2009-05-11 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0