Jobbing!

Näe, nu gjorde jag nåt dumt.. var inne på en sida som jag visste med mig att jag skulle bli ledsen av att vara inne på. Men men, nu mår jag illa och är uppriktigt sagt ledsen som satan.. varför kommer jag aldrig vidare? Varför saknar jag dig så förbannat? Men jag vet ju att det inte fungerade, men ändå så ser jag bara allt som var bra och inget som var dåligt och blir mer ledsen än nånsin...speciellt nu.

Men för att försöka se det från den positiva sidan, det är vår, vårkänslorna spirar och det går heller ingen nöd på mig! Jag träffade väldigt spontant en snubbe igår som jag ska "gifta" mig med efter att jag hämtat min post hos mattias frisk.
Sen så är mitt huvud på ett annat ställe också, där det inte borde vara, men jag får väl helt enkelt ta och skärpa mig lite granna. Tänka på annat! Som jobbet till exempel och min framtid. Mer eller mindre bestämt nu.
Malmö blir till vintern. Jag flyttar aldrig mer tillbaka till Karlstad. Aldrig mer. Men jag tycker väldigt mycket om att komma tillbaka dit och vara med mina kära vänner och min familj och min lilla Tuss. Men staden? Näe tack!
Malmö ja, har iof aldrig vart där förutom en gång när jag va kid, men inget ja minns direkt. Tror att de kan bli bra! Jag saknar Sverige som fan, jag är så less på Norge nu.

Snart får jag lön med, det är så mkt saker jag vill göra! Nånting som jag verkigen ska unna mig så är det frisörtid. Eller iaf, blekning hos frisörn, Sussi eller Bman ska klippa mig, de har dom sagt. Ska bli blond som Victoria Silvstedt.

Nej nu må jag ila iväg till jobbet! Jag börjar fyra. Ha en fin dag!

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0