Tidsfördriv

Stulen av bmans, jag roar mig med detta tills min flätmejt Erica kommer hem! Då fan vblire promenad!



Hur gammal är du om fem år? 28...jisses..

Vem var den sista du träffade? Jonas o Sussie, de sitter här nu.
Hur lång är du? 1.67
Vem ringde du senast? Elinor
Hur löd ditt senaste sms & till vem? "Nå så du slutade tidigt idag din skurk? Jag trodde du skulle jobba tio timmarsdagar den här veckan ja! det var visst nån som var så stolt över det som sa det :P " Till Andreas.
Vad är helgens planer? Jobba och longboardtävling på Lördag!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på , men jag ringer nog faktiskt helst, tar såå lång tid att skriva sms.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mor? Sist ja va i Sve i ca 10 min.
Vilken ögonfärg har du? mina eyes är melerade.
När vaknade du idag? oj... halv tio.
Har du nångång hittat en katt? Ja, faktiskt. en svart o vit som vi tog hand om typ 1 dag när ja va litten.
Vilken är din favorit plats? i solen!
Vilken plats föredrar du minst? XXL efter stängning o det finns nån dryg jävel som "bara ska kolla lite"
Var tror du att du befinner dej om 10 år? Antingen i Malmö, men jag hoppas Lund!
Vad skrämde dej mest som barn? Allt som flög, flygplan, flugor, HUMLOR ja you name it..
Vem fick dej att skratta senast? På riktigt så tror jag de var Andreas, men jag skrattar nästan hela tiden ändå :)
Är du för ung för att äga vinylskivor? Näe vet du vad.
Har du en stationär eller bärbar dator? Stationär, (byggd av Ronny)
Sover du med eller utan kläder? Pyjamas från La senza som består av linne och söta shorts med stjärnor på.
Hur många kuddar har du i sängen? Hade 7, men nu 5
Hur många landskap har du bott i? Ett.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor, kan inte gå barfota efter en incident med en skalbagge när ja va kid.
Är du social? ja ibland..
Vilken är favoritglassen? choklad alltid.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra rätt för mig och sen resa!
Tycker du om kinamat? Näe fy!
Tycker du om kaffe? för varmt för mig.
Vad dricker du till frukost? vatten eller oboy
Kan du spela poker? nej..
Tycker du om att mysa? Oja!
Är du en beroendemänniska? Ja men bara av socker och solsken.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Njae, inte direkt..
Vill du ha barn? Ja jag tror faktiskt det.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Norska, Lite tyska haha..
Har du någonsin åkt ambulans? japp
Föredrar du havet eller en pool? Vete fan..
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och andra nödvändigheter
Äger du dyra smycken? Japp
Har du någon gång testat narkotika? Njet, inte min kopp te.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? en torr gammal brödbit.
Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många roliga människor, alla är roliga på sitt eget sätt :)
Välj ett ärr på din kropp? över överläppen under näsan, slog ut framtänderna där som barn.
Vad har du för ringsignal på din telefon? Haha intro.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Njae, inte sen ja va liten.
Vad drömde du inatt? Mycket konstigt.
Flirtar du mycket? Näe, inte direkt.
Kan du byta olja på bilen? Kanske det om nån visar hur man gör :P
Har du fått fortkörningsböter? nepp
Vilken var den senaste bok du läste? Är det någon där? Marian Keyes
Läser du dagstidningen? Näe, men borde väl..
Prenumerar du på någon veckotidning? Nepp
Dansar du i bilen? Haha ja!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit på lagret.
Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper? Massa låtexter på en toarulle
När var du i kyrkan senast? oj, med Georg nån gång kasnke?


Det var det, det. Nu kommer hon nog snart! Haha ha en fin fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va vældigt kul igår och æntligen fick man den efterlængtade bananen i rumpan.. haha nej men ladda nu upp infør promenaden sen.. peace

2009-05-31 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0