weeei!

Och så kom Söndagen. Städa gjorde jag igår och det är jag väldigt tacksam för idag! Jag ska visserligen diska undan och dammsuga en gång till, eventuellt gå ner med panten, men de vete huggarn om nånting är öppet idag?
Vore att få undan den innan han kommer tillbaka. Jag har faktiskt ågren över det, jag fattar inte varför jag blir så mesig, men jag är sån. Men men, man ska fejsa rädslan och det är det jag får göra sen. Allt man inte dör av blir man starkare av och jag har faktiskt blivit starkare under tiden här i Norge, små steg men det går i vart fall framåt!

En sak till, jag är heller inte lika kräsen när de kommer till mat, hemma i Sverige dög bara det bästa åt fröken frick, men nu misann, euroshopper och firstprice PLUS att ja lärt mig att äta korv! Hör och häpna, men det går faktiskt ner :) Men jag äter det ju helst inte..

Och jag är glad att ingenting hände igår, det hade nog bara blivit dumt då. Inte värt det. Men tack för den lilla get- together kvällen iaf! :) Nu ska jag snart gå ut och gå med Helena och Seebääs. Ska bli skönt, måste ventilera mig!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Nämen tack snuttan ^^



Tur att du skrve i min blogg! Glömt att läsa din blogg! kram!

2009-05-24 @ 16:35:32
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0