16 maiiii

Och så har man slösat bort massa tid och energi och sömn på en dretkväll. Fan att ja inte bara gick hem och dog!

Fast innan, idag har ja vart först på xxl, sen så tjuvåkte jag till Gabler, de regnade som satan. Aldrig att ja skulle gå i regnet! Inte en chans! Magdalena var jättesnäll mot mig. Det var jag och en massa andra som var p nå sverige norge grej, och så var det jag, Antons kompis...
Men men, whatever, ja kom senare än de andra, de andra gick vid sju, jag stanna kvar för att jka kom senare. Men mig gjorde det ingenting alls!
Magdalena var supersnäll. Så var de två italienska kockar, jag var livrädd i början, kockar är speciella, men de tyckte om mig efter att ja lät Roberto pilla i min blonda kalufs :) Plus att man kunde driva med dom likevel som dom skoja med mig, Underbart!
Så kom PEter... i början var ja litt rädd för han med, han verkade vara såååå sträng! Och det var han og, men det gick faktiskt bra! Han var inte så farlig och jag gillade han!
Ett enda bord hade jag. Tanter och gubbar på 60 + (eller över 140 som Peter så fint utryckte det :P)
Ibörjan var hon göräcklig moit mig och gjorde allt för att hitta nåt att klaga på, så sa jag att de var min första dag där, då sa hon"ÅÅÅÅh, ja men då ska vi icke vaar så eckellt mot deg!"
Thank god, men de var hon, hon sjasade bort mig som en annan katt en gång, men ja var ändå nöjd i slutändan, hon gav mig 172 kr i dricks. Tack du!
Nästan 200 kr är ändå inte dåligt, hoppas på mer imorn! Imorn börjar jag tio, jag hoppas att de är nöjda med mig och att ja får komma tillbaka, det lät så lite på Magdalena och Mario i köket sa att han skulle prata för mig att ja skulle få stanna! Vi får hoppas på det bästa!
Nu har ja druckit resorb av Jonas, tullat lite och imorn börjar jag tio. Men de ska nog gå bra tror jag! Såvtajm då. Puss o kram o skutt o bubbelsaft, roligare party har ingen haft, alla balla lekar som barnen gör, inga dumma stoora som kommer o stöör! :D
Sune i mitt hjärta <3


Sov gott de ska jag förhoppnisvis göra!






Kommentarer
Postat av: em

Sune is the shit ;D

2009-05-19 @ 20:47:45
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0