Söndag och ingen ågren idag!

Söndag idag och jag vaknade vid halv ett. Igår var jag jättetrött och ingen lust till att göra något alls. Jobbade från tio till fem med Esther och Tonje, det var kul :) Det var faktiskt det. Men en viss person beter sig helt konstigt efter förra lördagen. Sluta straffa mig hela tiden! Sen när jag kom hem så var det städtime. Thank god för byrån! Den har hjälpt mig väldigt mycket! Och så känns det bra för nu är hyran betald och min inkassoskuld också, gött att få det ur världen! Dessvärre är jag numer råpank tills ja får lönen från Golfklubben. Måste ringa han imorn!! Och på Tisdag ska jag till XXL i Ski och prata med dom där om jag kan få jobba på båda ställena. Och jag kommer att få en heltidstjänst där i Augusti då Catharina åker till Bali i fyra månader. Nu släpper det gott folk! Nu har jag vart på botten och simmat så länge och nu kommer jag sakta men säkert uppåt! :) Jag är faktiskt glad nu. Då gör det inget om man får leva på vatten ett tag till, men det blir sista månaden som det blir så här nu. Inte en månad till utan pengar!

Så blev jag med Erika och Sara ut till garage och tog en öl, efter en lång promenad runt Oslo för att bestämma sig vart vi skulle gå. Garage verkar vara ett trevligt ställe, mycket rockers! ;) Och så får jag samtal och sms av en person som jag trodde verkade vara någolunda normal, men näe.. inte han heller! Jag mår illa av killar numer.
Inte alla givetvis, men många.
Efter garage gick vi hemåt, Erika och jag drog på grabben i graven bredvid och somnar framför den. Sen vid tre kommer Jonas hem och idag erkänner han att vi vaknade för att han tog kort på oss! Men Erika óch jag är likadana, vi gör oss inte bra på bild så vi har inget att skämmas över för vi vet hur vi ser ut.

Och idag Söndag, vädret är schizofrent som vanligt och jag ser nu att jag INTE blivit av med min streptokocker, härliga tider. men va fan! Jag får skylla mig och min virriga hjärna själv. Nån som är mer virrig och disträ får man nog leta efter!
Nu ska jag ha min terapitimme med mjusik! Hjälper alltid.
Ha en bra dag folkens. Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: em

Hahaha lr hyyyyr, feta minnen! ;D

Saknar dej oxå darling. Vi får ringas nån dag snarast!

Pyssso.

2009-05-12 @ 16:30:10
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0