Onsdag


Var i Ski idag på det där pratet.. det gick fint så, förutom att tåget jag skulle ta var försinkat och jag blev en kvart sen! Men som tur var så kom hon och hämtade mig i bilen dit. Pratet gick bra hoppas jag. Daniel, varuhuschefen, sa " är du alltid lika positiv och glad eller har du någon dark side också?" Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara där! (Han skulle bara veta!)Men Tonje hade gett mig goda referenser och det känns ju underbart skönt! :D Men han skulle hålla ett öga på mig nästa vecka eftersom jag alltid har diff i kassan på majorstuen... det kändes ju mindre bra, men jag hoppas att det går bra nästa vecka! Det måste det göra nu..

Sen så gick jag straight ahead till Sebastian och stog och prata med han tills han och Kim slutade, men Kim var dryg som vanligt så jag och Sebastian for hem innan. Bjöd på glass gjorde han med. Han är för rolig den där! Låtsades sova när konduktören kom på tåget för att slippa visa sitt fejkade månadskort! Får mig alltid att skratta haha :D

Sen direkt till Kiwi, köpte mat och gick hem, men storgata är förbannat trafikerad som vanligt så jag fick stå aslänge och vänta för att gå över vägen haha! Minst fem minuter och det är förbannat lång tid när man är kissnödig och huset är precis mitt emot dig. Och åtta ikväll ska jag o Elinor träna, ska bli skönt! Och så ska jag följa med Kim hem sen och kolla hur han bor, jag har ju inte gjort det än, han och Stoffe han flyttat till Grunerlökka nu, precis vid parken så de brukar spionera på alla som sitter och går där säger dom. Jag hoppas verkligen för Kims skull att det kommer gå bra med den lägenheten.
Och vi har också sagt upp våran lägenhet nu. Känns bra samtidigt som dt känns lite overkligt. Hur som helst, hyran kommer gå ner, vi kommer få en ev.två till och alla får eget rum. Sköönt! Vi vill ha Balle nu när de är sommar, finns ju ingen här och öppna fönstrena kan man heller inte göra, sånt jävla oväsen utanför hele tiia!
Så vi blir lökkabor precis som G och Sara och Kim och Stoffe. Kul :P

Så ringde Anton förut och erbjöd mig jobb påSöndag på Gabler, såå skönt det ska bli! Ska börja redan kl. tio dock så jag får inte vara för bakfull på söndagen..hm..men jag är säker på att de komemr gå fint! Brukar dessvärre vara dyngbakfull när jag serverar haha, men på nåt sätt så är de mer regel än undantag numer :)

Igår äntligen fann jag ut vilken Kjell Bergqvist gör rösten till i Trolltyg i tomteskogen.  Tor! haha :D Jag var ändå nästan säker på att han var nån av trollen! Har ni inte sett Trolltyg så gör det! Det är jättekul! :D
" Vare´fjant!? Hääär  mammaaa"
"Mamma, ja meja ner en hel tomtearmeé"
"Jaaa braaa, vareenda een, vi ska leta å hittaråm åsså ska vi taaråm.."
"bränn! bränn! bränn!"
"Nunununu har Tim blivit en ba-a-seboll!"
"vänta ja har en bättre idea, ge mej ett bra kaaaast ahh!"

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0