Måndag och sjuk.

Måndag idag och jag är sjukanmäld pga av prickig och ond hals. Eller "Johan" är irriterad, En gång drömde jag att min ena halsmandel hade en kille som heter Johans ansikte och pratade med mig. Det var sjukt, Meeen ska gå till wörket imorn i vartfall!

Det blev aldrig Helena och Seebääs i Lördags, det blev istället too much to drink med N. Skulle ha spelat biljard, men det blev ikke så, skulle ha gått till ett uteställe som heter Tempest där en kompis till N var hårmodell men det blev inte så heller för vakten såg så märkvärdig ut och vi orkade inte köa. Så vi gick till Semme på deli och delade på en sushi och for hem till han och åt den och lyssnade på musik tills vi somnade.

Söndagen var slö och seg. Vaknade halv tre, fikade på Bocata med N och hans kompis och sen hem till Erica. Vi skulle hyra twilight för vi ska se New moon på Tisdag, men så blev det inte. Vi bestämde oss för "den bästa av mödrar" och köpte sushi IGEN och kosade oss i soffan med Jonas.

Och idag har jag fått mycket gjort. Ringt skatteetaten, ringt länsförsäkringar och chattat med telenor. Jag är lite orolig nu, för det anmäldes aldrig till försäkringsbolaget mina skador efter det där blattebråket. Jag tänker INTE gå omkring och ha ont i ryggen efter ett års tid bara för att folk inte kan bete sig normalt! Jävla förbannade idiothoror som bara slåss hela tiden!

Nu ska jag gå till Rema 1000 och handla föda, sen ska jag gå till Vita och köpa grejer och sen eventuellt gå och sola. Sen ska jag ge Edward cullen en chans till. (sist somnade jag till twilight, så bra var den, men jag är tööööligt biosugen och vill inte se tvåan innan jag sett färdigt ettan)

Nej nu må jag glida om jag ska hinna och orka. Har en hastighet på 1km i timmen så slö och dålig som jag är.
Ha en fin dag!

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman du måste ju fixa lite länkar! :) puss

2009-11-27 @ 08:04:25
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0