Friday

Bärt! Prutt :)

Jag är glad och lycklig atm, för jag har fått nytt jobb :) Endast en dag igjen på XXL Ski, sen tillbaka till Major en månad och sen.. ja sen sitter ja nånstans på kongens gate i en telefon och hjälper folk som har problemer med sina mobiltelefoner :) Wörkeng najn to fajv  varje dag, Inga kvällar och helger, endast en lördag i månan. Huuur gött som helst! Men gladast av allt är jag att det är bara EN ENDA dag kvar i Ski! Snart är vi kvitt.

Och jag har nu också fått igång telefonen :) Verkar vara en tölp som haft den innan då hon/han lämnat kvar alla nummer som jag fått radera och typ jordens sämsta musik. När Fia provringde igår så spelades hooked on a feeling... Kan det bli sämre? Det ska BORT! BORT ska det!!

Och nu är det Fredag och jag har spist laxfile. Gott var det, gott! Men då är min fråga, vad satan ska jag hitta på ikväll? Jag verkar vara en no-friender ikväll då alla är upptagna med jobb, ikea-besök eller ska toffla. Kanske man ska ta och försöka hitta Twilight? INGEN i den här bydelen har den! Jag vill se slutet nuuuuu!

Nästa gång jag kommer hem ska jag grabba tag i Markus och höra om inte vi kan se Zombieland. Den trór jag är skoj. Jag är inte så kool och inne att jag kan ladda hem den typ tre månader innan den kommer på bio, jag sitter hellre där i salongen och prasslar med mitt godispapper till alla andras förtret.
Nu ska jag skaffa mej ett liv! HA en fin fredag allihop.
Over and out.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0