Sätördäj

Lördag e.m och jag vaknade för en timme sen. Jag HATAR att sova länge på dagen, det är det värsta jag vet och jag fattar inte heller varför jag är så satans trött hela tiden? Jag fick koffeintabletter av Anton när jag var där på besök sist för jag klagade så över att jag var trött. De funkade inte!? och då skulle det vara ganska starka vad jag förstog. "Haha du är imuuuun" skrattade han, jättekul..

Mamma säger alltid att jag är trött och fryser väldigt för att jag inte rör på mig. Men i somras. Då gick jag 40 min till jobbet och 40 min hem från jobbet. Det var varmt ute, jag frös och var ändå trött. Så den anledningen är det inte. vad kan det vara för nåt???

Kanske man ska kolla upp det.. det och alla andra åkommor..

1. Tröttheten
2. Huvudvärken
3. Ryggen (igen)
4. Knäna
5. Fötterna
6. Mitt inre.

Nej nu måste jag rycka upp mig! Jag ska träffa Helena och Seebääs sen för vi ska fira att vi har fått nya jobb! Dags att ta tag i sitt liv och ge mej ut på stan. Kolla om Gina har öppet men det tror jag inte. Annars en tur på Oslo S. 
 
Ha en fin lördag!






 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Johanna

va go du är hjärtat, saknar dig med. Det var riktigt mysigt sist :) kom hem snaart.. Pusspuss

2009-11-28 @ 21:48:15
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0