Dienstag

Idag är det Tisdag och jag kom hem från Sverige igår. Jag saknar Sverige. Jag hann inte med allt det jag ville göra, men jag hann med mycket och det är huvudsaken! Anlände vid sju på Fredagkvällen, tog min supersnygga rosa resväska och gick hem till bmans. Där hon troget låg på soffan och välkomnade mig med en gosig kram :)
Klockan nio skulle jag på dejt med en kille. Tööligt nervös jag var! Vi skulle mötas på halva vägen sa vi och de gjorde vi. Sen gick vi hem till han och kolla två filmer. Han var gullig :) Det kändes inte konstigt att vara där heller, kändes lite grann som att vi har känt varann länge, fast det har vi inte.
Sen följde han mig till samma ställe som vi möttes på, och då fråga han om han fick ringa mig på lördagen och det fick han gärna. Vi bestämde att vi skulle göra om det. Det var mkt trevligt!

Nu e det dags för jobb...
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0