Saturday night

Ja så kom även Lördagen. Gårdagen var fin, jag och N var på nya haket Elm street och drack pilsner och snackade skit. Sen blev det pizza och ett konstigt möte med en arbetskompis.
Då jag somnade hos han fick jag låna kläder. Jag har sett ut och känt mig som en pojke. Köpte nya sneakers med, så jag har sett ut som Run DMC typ. Jag tror jag kommer behålla de här byxorna! ;)

Endast två timmars sömn inatt, däckade vid fem och skulle upp sju. Tur att N var med för de var han som väckte mig haha genom att slå på mina händer med en kudde (!?) Annars hade jag nog försovit mig och då hade Harald och de andra på XXL blivit vansinniga på mig tänker jag.

Och nu har jag tryckt i mig en sushi (igen) och väntar på att vår pedant Kim ska rava sig ur duschen för jag vill in. Ska hem till Helena och Seebääs och dricka vin. N och hans vän ska med. Ska bli kul. Nu har jag ju träffat hans vänskapskrets och partat med dom, så nu ska han få träffa mina vänner. Jag vill att han ska träffa Erica med, jag ska försöka övertala henne och följa med ut! Men vi får allt se om jag lyckas med det.

JAg ska ha på mig min nya lovely klänning från HM som jag verkligen gillar! Och där kom Kim ut! Bra! Nu är det min tur!

Ha en fin lördag allahopa.


Partylåten nu :




Over and out


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för klänning? :)

2009-11-22 @ 23:43:36
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0