Söndag

Idag är det Söndag och den är inte ångestfylld alls :) Jag hade en mkt fin helg. OCH hör och häpna jobbet gick faktiskt jättefint i går med. Tok mkt att göra, men jag Michel och Eirik grejade det fint. Mina två "favorit" kunder var där och spred misär med sin närvaro, men det gjorde inget för jag visade att jag itne tycker om dóm ganska rejält. De förstörde inte min dag som de alltid gör annars. Ingen diff heller, jag hann med tåget som jag ville hinna med, allting gick jättebra!

Sen hem, ett minus är att trikkjävlen stängde dörren på mig så jag antagligen tappade min mp3, för den är puts väck nu..men det går alltid att köpa en ny, life goes on!

Hem och äta mat med Erica, mysigt var det hemma. Sen iväg till Elionora på hattparty. Det var skoj! Det var många mennesker där som jag kände till så det var ett kärt återseende. Jonna är här på besök. Hattpartyt var jätteskoj och sen gick vi till KAOS. Det var också skåj :) Höll på att bli kidnappad av en skinnjackeklädd arm som tillhörde en toooksnygging, men någon tyckte inte att det var en bra ide att jag skulle bli bortförd i natten av en hemlig man, så jag blev utan. Flirtade med Dj:en istället :) en söt kille i söta glasögon.

Sen efter det blev det mat på stället breve, vi såg en krock också som var precis utanför. Lät som nån som sköt men det var det inte tur nog. Sen mötte ja Jonas Erica och Sandra på kebabstället neranför oss, (inte bajslett) och vi gick sen upp till oss, nån bjöd med våra grannar upp och vi satt och hade nachspiel till klockan sex. Sen somna jag.

Mycket trevlig lördag.

Och nu har jag kollat reprisen på Dansbandskampen, Jonna ringde och berättade att en gammal bekant eller va man kan kalla det var med och tävlade. Det var skoj och han var duktig!
Nu ska vi snart gå ut och ta en promenad i det kalla höstvädret. Ha en fin Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0